LIQUI MOLY отчита по-голям ръст в износния си бизнес отколкото в Германия от години насам. Обаче ако е измерен по обем на продажбите, вътрешният пазар все още е най-големият. Популярността на продуктите на компанията, както и на самата марка също е изключително голяма в Германия. И продължава да расте. Известността им се подчертава от гласовете на читателите в девет от най-големите автомобилни списания в Германия: LIQUI MOLY е обявен за най-популярната марка за масла общо десет пъти.

Auto Zeitung, Auto Bild, auto motor and sport, Motor Klassik, Auto / Straßenverkehr, Motorrad, PS, sport auto, Motorsport aktuell - тези имена се четат като списък на автомобилни списания, които украсяват рафтовете на павилионите в Германия. И всяка година те канят своите читатели да изберат своите най-популярни производители на превозни средства и марки аксесоари. Някои читатели вече повече от десетилетие защитават LIQUI MOLY като най-популярното моторно масло.

"Това е лоялност към марката през цялото време. Това е за което работим всеки ден от десетилетия", казва изпълнителният директор на LIQUI MOLY Ернст Прост. "Ние сме доволни от всяка спечелена титла и всеки рекорд, който поставяме."

През март компанията регистрира най-силния месец в историята ѝ в размер на 65 милиона евро. За Ернст Прост и неговия екип тези награди и най-високи оценки потвърждават, че наистина вървят в правилна посока.

"Наградите се увеличават всяка година. Но ние няма да се опираме на сегашните си успехи. Обичаме всеки път да се придвижваме с още една стъпка напред."

LIQUI MOLY също даде полиращ завършек, заемайки второ място в гласовете за най-популярните продукти за грижа за автомобила. „Като доставчик на пълна гама от автомобилни масла и добавки, ние изпреварваме останалите доставчици на конкуренти, които са напълно специализирани в продуктите за грижа на автомобила“, подчертава Ернст Прост.